Παιδεία

Τα δικά μας παράλογα έθιμα

on . Posted in Παιδεία

Το άσυλο είναι ένα έθιμο το οποίο δεν εξυπηρετεί τον λόγο για τον οποίο υπάρχει· αντιθέτως απαγορεύει τη διακίνηση των ιδεών στα πανεπιστήμια.

Η απομυθοποίηση της Παιδείας

on . Posted in Παιδεία

Ηρθε η ώρα να δούμε πιο ψύχραιμα ολόκληρο το ζήτημα πανεπιστημίων. Να καταλάβουμε ότι η ανώτατη εκπαίδευση είναι κάτι σημαντικό, αλλά δεν αποτελεί το άπαν, ούτε είναι η ιερή αγελάδα της κοινωνίας.

Η υπεράσπιση του ασύλου

on . Posted in Παιδεία

Κανείς δεν θέλει να συκοφαντήσει τα Πανεπιστήμια. Όλοι ασχολούνται με το άσυλο διότι βλέπουν το μεγάλο πρόβλημα.

Τι είπε ο κ. Πάγκαλος;

on . Posted in Παιδεία

Αν γίνεται λαθρεμπόριο στην πανεπιστημιούπολη του Ζωγράφου αφορά όλους μας. Και φυσικά πρέπει να αφορά την αστυνομία.

Η περιπέτεια της λογικής

on . Posted in Παιδεία

Το αυτονόητο, ότι δηλαδή ο νόμος πρέπει να εφαρμόζεται σε κάθε κομμάτι της ελληνικής επικράτειας, δηλαδή και στα ΑΕΙ, εξέπληξε.

Ποιοι καταπατούν το άσυλο;

on . Posted in Παιδεία

Σε μια Δημοκρατία καμιά αρχή θα περιορίσει την ελεύθερη διακίνηση ιδεών. Σε μια δικτατορία, κανένα άσυλο δεν θα τους εμποδίσει.

Το κίνημα του «όχι σε όλα»

on . Posted in Παιδεία

Το κατάντημα των ΑΕΙ οφείλεται αφενός στην χαμηλή τους χρηματοδότηση και αφετέρου στην αδιαφορία αυτών που σήμερα διαδηλώνουν.

Μαύρη τρύπα δικαίου

on . Posted in Παιδεία

Εντός των ελληνικών ΑΕΙ οποιοσδήποτε μπορεί να καταστρέφει, να βιαιοπραγεί, να εφορμά με μολότοφ και να έχει το κεφάλι του ήσυχο.

Η πιο μεγάλη ώρα

on . Posted in Παιδεία

Πότε είναι η κατάλληλη ημερομηνία για να συζητηθεί η αναθεώρηση του άρθρου 16 για τα μη κρατικά πανεπιστήμια;

Ο φόβος για το άρθρο 16

on . Posted in Παιδεία

Δύο πράγματα φοβούνται κάποιοι για τα ιδιωτικά ΑΕΙ. Πρώτον ότι μπορεί να μην είναι καλά και δεύτερον ότι μπορεί και να είναι...

Πέρα από το άρθρο 16

on . Posted in Παιδεία

Ο κ. Παπανδρέου πρότεινε «κουπόνια εκπαίδευσης» για τα ΑΕΙ, μια ριζοσπαστική πρόταση με την οποία ουδείς ασχολήθηκε.

Το άρθρο 16 και η ελευθερία

on . Posted in Παιδεία

Το διακύβευμα της μάχης για το άρθρο 16 είναι η ελευθερία των πολιτών να επιχειρήσουν. Είτε συλλογικά είτε ιδιωτικά.

Οι εξετάσεις και η αποκέντρωση

on . Posted in Παιδεία

Η δημοκρατία φέρνει καλά αποτελέσματα, αλλά μακροχρόνια. Τα συστήματα με κεντρικές ιεραρχίες φέρνουν άμεσα αποτελέσματα, αλλά αυτά είναι συνήθως κακά αποτελέσματα.

Ο διαρκής διάλογος για την Παιδεία

on . Posted in Παιδεία

Ολοι ψάχνουν την λυδία λίθο, εκείνη τη μαγική φόρμουλα που θα λύσει κάθε πρόβλημα της Παιδείας και το χειρότερο είναι ότι όλοι οι αρμόδιοι υπουργοί νομίζουν ότι τη βρίσκουν.

Το άσυλο και η σιωπή...

on . Posted in Παιδεία

Η ελευθερία διακίνησης των επιστημονικών ιδεών κινδυνεύει. Οχι από την αστυνομία, όπως φοβούνται κάποιοι, αλλά από τα άκρα του πολιτικού συστήματος.

Το άσυλο των κουκουλοφόρων

on . Posted in Παιδεία

Πρόβλημα ελεύθερης διακίνησης των ιδεών δεν υπάρχει ούτε εκτός των πανεπιστημίων. Το μόνο πρόβλημα που έχουμε είναι η ελεύθερη μετακίνηση των κουκουλοφόρων εντός και εκτός πανεπιστημίων.

fonitonmathiton@ypepth.gr

on . Posted in Παιδεία

Πώς απάντησε η Πολιτεία στο φουσκωμένο κύμα οργής; Στον πραγματικό κόσμο το είδαμε στις τηλεοράσεις. Στον κυβερνοχώρο απάντησε με το Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Χωρίς καν συντεχνιακό φιλότιμο;

on . Posted in Παιδεία

Ολοι αυτοί οι πανεπιστημιακοί που ανήκουν στους συλλόγους διδασκόντων οι οποίοι απαρτίζουν την ΠOΣΔEΠ δεν ντρέπονται σήμερα για τη σιωπή του κλάδου τους;

«Μάστερ» συγκεντρωτισμού

on . Posted in Παιδεία

Η λύση δεν είναι να ψηφιστεί γρήγορα η ρύθμιση που θα κάνει τα πτυχία των Πολυτεχνείων «μάστερ», αλλά να μη χρειάζονται τα Πολυτεχνεία πολιτική απόφαση για να πράξουν το αυτονόητο.