Ελλάδα

Εκατό μέρες οδοιπορικά!

on . Posted in Ελλάδα

Στην ΕΕΤΤ βρίσκεται το πρώτο κινούν μιας εξωφρενικής σπατάλης, που μας στοίχισε συνολικά -σε μισθούς και αναδρομικά τα τελευταία χρόνια- περί το 1% του ΑΕΠ.

Στης «Διαύγειας» τον καιρό...

on . Posted in Ελλάδα

H «Διαύγεια» δεν θα εξαλείψει τη διαφθορά. Aυξάνει το ρίσκο για εκείνους που θα την αποτολμήσουν. Οταν κάτι βρίσκεται σε κοινή θέα, κάποιος θα προσέξει τις τυχόν παρατυπίες.

Η αξιολόγηση του opengov

on . Posted in Ελλάδα

Φυσικά και στην περίπτωση της διαδικασίας opengov δεν ήταν όλα καλά, ούτε έγιναν όλα παστρικά. Αλλά...

Νέα εποχή, νέες προκλήσεις

on . Posted in Ελλάδα

Aκόμη κι αν κερδηθεί το στοίχημα της αποκομματικοποίησης των θέσεων ευθύνης η νέα εποχή ηλεκτρονικής δικτύωσης έχει άλλες προκλήσεις που πρέπει να συζητηθούν και να αντιμετωπιστούν.

Οι χαμένες μνήμες των υπουργείων

on . Posted in Ελλάδα

Oλα όσα καταγράφονται σε υπολογιστές του Δημοσίου είναι δημόσια δεδομένα και σύμφωνα με μια κίνηση πολιτών «δικά μας δεδομένα», ανήκουν δηλαδή στον ελληνικό λαό.

Kαταρρίψατε τα blogs;

on . Posted in Ελλάδα

Η γνωμοδότηση Σανιδά θα παραμείνει ως μνημείο σύγχυσης μιας κοινωνίας και των θεσμικών της εκφράσεων που προσπαθούν να βρουν δρόμο στα νέα δεδομένα της παγκόσμιας επικοινωνίας.

Ένας αριθμός στη ζωή μας

on . Posted in Ελλάδα

Από οργάνωση (και στον τομέα των τριψήφιων αριθμών έκτακτης ανάγκης) σχίζουμε. Αποτελέσματα δεν βλέπουμε...

Περιμένοντας το παρελθόν...

on . Posted in Ελλάδα

Αντί να περιμένουμε το δίκτυο σχολικών βιβλιοθηκών, μήπως πρέπει να κάνουμε μία μεγάλη ηλεκτρονική βιβλιοθήκη που θα έχουν πρόσβαση όλοι οι μαθητές και όλοι οι πολίτες;

Ποια δημόσια δεδομένα;

on . Posted in Ελλάδα

Καλό είναι να έχουν οι πολίτες πρόσβαση στα δημόσια δεδομένα, αλλά πρέπει πλέον να εξασφαλίσουμε ότι τουλάχιστον οι βουλευτές θα έχουν πρόσβαση σ' αυτά τα δεδομένα.

Μ' ένα σμπάρο δύο αποτυχίες

on . Posted in Ελλάδα

Ο νόμος 3037/2002 για τα αποκαλούμενα «φρουτάκια» -ο οποίος, σημειωτέον ψηφίστηκε ομόφωνα στη Βουλή- μπορεί να χρησιμεύσει μόνο ως μάθημα στα πανεπιστήμια: πώς με μια ρύθμιση όχι μόνο δεν επιτυγχάνεις τον στόχο, αλλά κάνεις και μεγαλύτερη ζημιά.