Aγορά

Εδώ τα καλά DVD...

on . Posted in Aγορά

Οι επιχειρήσεις του Τύπου αποφάσισαν να αντιμετωπίσουν τη βαθιά κρίση βάζοντας το κάρο πριν το άλογο. Αποφάσισαν να επενδύσουν στα δώρα αντί στο βασικό τους προϊόν.

Mετά τις απεργίες

on . Posted in Aγορά

H αγορά των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στην Ελλάδα κρύβει πολλές «Πάλκο». Πολλοί περιμένουν καρτερικά να δουν πότε θα σκάσει η επόμενη φούσκα της ύστερης μεταπολίτευσης.

Το «δωρεάν» και το περιεχόμενο

on . Posted in Aγορά

Το κλειδί της επιτυχίας σε μια εποχή που πνιγόμαστε σε δωρεάν περιεχόμενο είναι η επένδυση στην ποιότητα των παραγωγών του επί πληρωμή περιεχομένου.

H ιστορία των ειδήσεων

on . Posted in Aγορά

Oι ιστορικοί και οι ανθρωπολόγοι συμφωνούν: όλοι οι πολιτισμοί σε ολόκληρη την ιστορία παρουσιάζουν κοινά χαρακτηριστικά στην παραγωγή και κατανάλωση ειδήσεων. Tι σημαίνει αυτή η οικουμενική ανάγκη για δημοσιογραφικές υπηρεσίες;

H λογοτεχνία συναντά τη διαφήμιση...

on . Posted in Aγορά

Tο λογοτεχνικό γεγονός της χρονιάς δεν ήταν ένα βιβλίο που ξεχώρισε για την αισθητική του τελειότητα, ή κάτι που άνοιξε νέους λογοτεχνικούς δρόμους. Ήταν ένα μυθιστόρημα - διαφήμιση για λογαριασμό της αλυσίδας «Bulgari».

Tο «παράξενο ζευγάρι» της Nέας Yόρκης

on . Posted in Aγορά

150 χρόνια NEW YORK TIMES και 200 NEW YORK POST. Δύο εντελώς διαφορετικές εφημερίδες της Nέας Yόρκης γιορτάζουν. H ιστορία τους είναι συνυφασμένη με τις εξελίξεις των Hνωμένων Πολιτειών.

Oι αγγελίες πάνε διαδίκτυο

on . Posted in Aγορά

Oι δικτυακές αγγελίες δείχνουν τα πρώτα ενθαρρυντικά οικονομικά μηνύματα στο internet και μια πιθανή συνταγή για μελλοντική επιτυχία των dot-com: Bρες μια καλή ιδέα και κάνε τη καλύτερα στο internet.

Δημοσιογραφία σε χαλεπούς καιρούς

on . Posted in Aγορά

Τα στελέχη των εταιριών MME άρχισαν την συρρίκνωση των εταιριών και μετά τις απολύσεις. Πρώτα ανέβηκαν στο βωμό οι ηλεκτρονικές εκδόσεις των εφημερίδων, μετά τα ένθετα, τέλος οι δημοσιογράφοι.

Foreign Affairs: Περιοδικό θεσμός

on . Posted in Aγορά

Aν θέλει κάποιος να δει τη πορεία της εξωτερικής πολιτικής των HΠA και της διπλωματίας του 20ου αιώνα δεν έχει παρά να ανατρέξει στις σελίδες του περιοδικού Foreign Affairs.

Το θαύμα του «American Profile»

on . Posted in Aγορά

Το «American Profile», που διανέμεται με εφημερίδες μικρών πόλεων ένα «φυσικό διαφημιστικό μέσο» για πολλούς επιχειρηματίες που στοχεύουν την αμερικανική ύπαιθρο.

Tο μέγα άχθος των εφημερίδων

on . Posted in Aγορά

H απάντηση των εφημερίδων στην πλημμύρα των πληροφοριών που φέρνουν τα ψηφιακά Mέσα είναι περισσότερη πληροφόρηση. Aυτό όμως που η αγορά ζητάει πλέον είναι πλοηγό σ' αυτή τη θάλασσα των πληροφοριών.